Frombork -Kalingrad 77 kilometer

15 juni 2013 - Kaliningrad, Rusland

Op een redelijk drukke weg richting Kaliningrad. Asfalt was goed. Na een paar uur de Poolse grens en dan die van Kaliningrad (Rusland). Paspoort laten zien en na 5 minuten weer op de fiets. Dat viel in ieder geval mee! Vanuit Kalingrad is er een enorme rij auto's  om Polen in te mogen. Tot de stad van Kalingrad goed adfalt, wel enormdruk met verkeer. De stad in, slecht wegdek en ronkende motoren met uitlaatgassen. het is hier een complete chaos. De gebouwen zijn deprimerend, zo communistische stijl. In de stad zijn we verdwaald, het is moeilijk om hier je weg te vinden. Plotseling staan Eduard en Barbara naast ons, de Zwitserse fietsers. Zij moeten ook naar hotel Paraiso en zo fietsen we met ons vieren door de stda. Af en toe de weg vragend aan een voorbijganger.

's Avonds eten we gezamelijk. Helaas krijg ik 's nachts last van mijn darmen en dat terwijl de de volgende dag weer een eind moet fietsen. Ik besluit alles maar op zijn beloop te laten en geen medicijnen te nemen.

1. Marjon:
    17 juni 2013
    Hoe toevallig kan iets lopen? Bekenden tegenkomen in een stad...Gezellig zo gezamenlijk in hotel Paraiso. Het eten was misschien iets minder paradijselijk...Hopelijk zijn je darmklachten gauw verdwenen.