Nieuw Scheemda - Groningen 39 kilometer

19 juli 2013 - Den Haag, Thuis, Nederland

Mijn reis zit er op. Ik vind dat ik genoeg kilometers heb gefietst en heb zin in mijn eigen bed en bad. Vanaf Nieuw Scheemda fiets ik naar het treinstation van Groningen voor de trein naar Den Haag.

Al met al was het een enerverende reis. Ik heb veel gezien en genoten van alle belevenissen. Het weer was mij erg gunstig gezind. In de 6 weken dat ik gefietst heb, waren er maar 2 dagen die bewolkt waren.

Op de vraag of ik deze reis nog een keer zou doen, is het antwoord nee. Te veel druk verkeer, heel veel bos en bijna geen fietspaden. Aan de andere had ik het ook weer niet willen missen. De bijzondere cultuur, de mensen die ik ontmoet heb en de muziek die ik meegenomen heb.

1. Ike:
    20 juli 2013
    Chapeau, Giselle!!
  2. Esther:
    21 juli 2013
    Nogmaals Welkom Thuis!
    Ik ben nu ook door jouw reisverhalen heen...
    De laatste 2 even bewaard, want dan zijn de avontuurlijke verhalen op!
    Heel interessante ervaringen heb je opgedaan. Ook al was je voor je stichting werk al vaker in Polen o.a..
    Wat een kilometers heb je erop zitten!
    Gefeliciteerd!
    Ben benieuwd hoe je nieuwste fiets er nu, na AL die km. uitziet!
    Wonderwel ben jij aan de regen voorbijgefietst! Behalve dan je eerste dag, zo meen ik me te herinneren.
    Modderig moerassige bospaadjes zijn jou èn je fiets dus bespaard gebleven!
    Heel fijn dat je het wat weer zo getroffen hebt!
    Tot ziens,
    Esther
  3. Marjon:
    21 juli 2013
    Welkom thuis in Den Haag! Fantastische prestatie geleverd hoor; mijn complimenten! Hartstikke leuk dat ik zo al je avonturen en geschiedkundige wetenswaardigheden die je erbij schreef kon lezen. Als je foto's hebt gemaakt zijn ze een mooie illustratie bij het reisverslag. Nu is het tijd om van "thuis" te genieten met: Alwéér mooi weer!
  4. Loek:
    22 juli 2013
    Hi Giselle, ik heb genoten van je verhalen!
    Hulde voor je doorzettingsvermogen.
    Geniet van je bad en we spreken elkaar gauw (eerst nog even bijkomen van mijn eerste 4Daagse)