Bad Zwischenahn - Nieuw Scheemda 105 kilometer

18 juli 2013 - Nieuw Scheemda, Nederland

Alweer een mooie fietstocht en prachtig zonnig weer. Richting Ocholt naar Godensolt en BarBel. Langs het water ligt een vrij liggend fietspad midden door de natuur naar Leer. Aardige plaats met een kleine haven en oude, historische huizen. Bij Bunde, de grens over naar Nederlandse bodem. Nieuweschans - Winschoten - Heiligerlee.

In Scheemda haal ik wat rauwkost en ga naar de plaatselijke patatboer. Mijn overnachtingsadres ligt in the middle of nowhere, Nieuw Scheemda. Het is een B & B, genaamd de Witte Wolk. Het is een stilteplek met een grote 'natuurlijke tuin'. De eigenaresse is vroeger in Den Haag bij de Bagwan geweest.

1. Jopi Bekker:
    20 juli 2013
    Welkom thuis, Giselle. Ik vind het een geweldige prestatie!
  2. Ike:
    Dus weer op Nederlandse bodem! Goed gedaan en leuk om een beetje met je mee te kunnen reizen op deze manier!
  3. Marjon:
    21 juli 2013
    Welkom terug in Nederland! Wat een heerlijk zweverige hotelnaam...En aah, eindelijk weer een onvervalste hollandse zak patat te kunnen verorberen; da's pas "thuiskomen"!