Naestved - Kalundborg 102 kilometer

9 juli 2013 - Kalundborg, Denemarken

Vanaf Naestved tot Slagelse loopt een mooie fietsroute over een oude spoorbaan. Daarna ga ik richting kust - Stillinge Strand. Over rustige B Wegen bereik ik Gorlev. Vanaf hier gaat een ongeasfalteerde fietsroute ter grote van een bandenspoor, richting Kalundborg. Het is ook een oude spoorlijn geweest en gaat dwars door de natuur. Eigenlijk is het meer een voetpad met veel gras. Ik moet goed opletten om het spoor niet bijster te raken. Er zitten verraderlijke gaten in het spoor die mij bij tijd en wijle doen !! Grr**@!! Ik was zo blij dat ik geen man was anders ......
Rond vier uur kom ik bij Bettie, s B & B aan. Het ligt tussen twee drukke snelwegen in maar de eigenaren zijn reuze aardig.

1. Esther:
    10 juli 2013
    Bijzonder te lezen dat je in Noord Duitsland toch nog zin had in Denemarken te fietsen! Wat reislustig en ondernemend ben jij! Daar heb ik bewondering voor.
    Zo, zo, en vandaag zelfs nog 102 km verreden waaronder over een smal spoor met verraderlijke gaten!
    Heel goed dat je op je nieuwe fiets dit avontuur aan gaat!

Ben je ook nog van plan het Noorderlicht deze zomer te bekijken?
    In mijn ogen lukt jou alles!

Heb het goed onderweg.
  2. Marjon:
    21 juli 2013
    Wat een fietsafstand heb je afgelegd in een dag! Waar haal je de energie vandaan, vooral over die niet onderhouden wegen... Je hoeft niet persé een man te zijn om je pijn te doen als je door die gaten rijdt...Zo'n gat in de weg heet in Frankrijk een "Nid de poule"(Kippennest).